AZ: Postupne krôčik po krôčiku dostávame sa tam. Ešte možno možno, prepáč, k tej inovácii. Ono nie je len v tých produktoch, nielen v tých službách. Nie je to len v tých technológiách, ktoré sa snažíme, aby aj v rámci tým neustálym, zväčšujúcim sa produktom, portfóliom a službám, ktoré my ponúkame, aby to bolo jednoduchšie, ale je to aj o zlepšovaní. Potom sa dostanem k nášmu vnútru. Keď chceš, aby rodina bola spokojná, tak niekedy si musíš sadnúť večer a je vás päť. A zatiaľ ste sedeli len na dvoch taburetkách, tak je dobré mať gauč. Čiže to je len také prirovnanie, že my v zásade sa snažíme aj o to, aby aj tá firma zvnútra fungovala, aby sa tí ľudia cítili dobre. A to nie je len o tom, že o finančnom ohodnotení, to je o tom priestore, o tom, kde pracujú, ako pracujú, o tých informáciách, o tom, že chodíme dole. Nie je vôbec žiadne tajomstvo, že ja ako riaditeľ nesedím na jednom mieste, alebo nesedím doma v rámci home office, alebo keď v zásade začalo to super pandemické obdobie, tak my sme paradoxne tiež paradox u nás zabudli vypnúť a všetci všetci v zásade mali problém so systémom onlinovým, že im padal, lebo všetci sa rýchlo potrebovali predzásobiť. My sme paradoxne na to aj opomenuli, že vôbec niečo takéto môže vzniknúť takýto problém a tento problém v zásade nám. Tam sme si otestovali, že ako dobre to je postavené a ako to funguje. A v tom období sme aj my šli ako tu sedíme, sme, šli do do skladu a pikovali sme, lebo proste sa nestíhalo. A tam vidíš tú tú interakciu, že si tam a robíš to, že to vieš robiť a to je fajn. To si myslím, že to je to čo, to, čo aj zvnútra. Možno tá inovácia nevyzerá, že dal si tam nový displej, ktorý ti ukazuje už toto a toto a toto, ale aj inovácia v rámci nás. Proste prídeme dole a sme tam s tými ľuďmi, robíme s nimi a zase znova sa vrátime k tým svojim vtáčím perspektívam a víziám a vlastne tej celé misii, ktorú máme dennodenne posúvať to stále stále dopredu.